Boekje "10 Wijzers"To the point in Marketing & CommunicatieDoor 25 jaar ervaring aan opdrachtgeverskant en 10 jaar ervaring als ondernemer, aan de andere kant van de tafel, herken ik knelpunten binnen een organisatie vrijwel meteen. Door goed te luisteren en mee te denken ontstaat herkenning en al snel erkenning. Hierdoor komen we vlot tot een plan van aanpak op het gebied van marketingstrategie en geïntegreerde communicatie. Geïntegreerde communicatie is het beleid van een organisatie om al haar communicatie-stromen op elkaar af te stemmen, te integreren en te coördineren. Het is zowel een concept als een proces. Om ideeën te krijgen en problemen of vraagstukken op te lossen moet je kunnen dromen, denken, durven en het dan doen. Het gaat er hierbij om dat je voor jezelf visueel maakt waar je naar toe wilt. Hoe kom je op het punt waar je naar toe wilt: 'To the point' dus. Mijn kennis en ervaring heb ik ter gelegenheid van mijn eerste lustrum gebundeld in tien wijzers voor marketing & communicatie in de vorm van een cirkel uit mijn logo. Tevens geef ik hier workshops* over om samen tot concrete strategische denkrichtingen te komen. Op een heldere manier worden deelnemers in de workshop* meegenomen naar de kern waar het om draait. |
![]() Euro 8,50 excl. BTW |